Ringtone top 50

Een professionele telefoonservice

Home »  Uncategorized »  Een professionele telefoonservice

Een professionele telefoonservice

On May 9, 2016, Posted by , In Uncategorized, With No Comments

Als zzp’er of eigenaar van een klein bedrijf kan het soms lastig om altijd bereikbaar te zijn. Je kunt jezelf niet opsplitsen en als je een belangrijke vergadering of afspraak hebt kun je geen telefoontjes beantwoorden. Aangezien je ook niet veel personeel in dienst hebt loop je de kans om oproepen van (potentiële) klanten mis te lopen. En wanneer u de telefoon niet beantwoordt doet de concurrent het wel, dus het is van groot belang dat er altijd iemand is die de telefoon op kan nemen. Gelukkig zijn er oplossingen voor situaties als deze, zoals een professionele telefoondienst.

Waarom een telefoondienst?
Er zijn meerdere redenen voor te noemen. Het belangrijkste voordeel is dat de bereikbaarheid wordt vergroot. De klanten zijn altijd bereikbaar, dus dat verwachten ze ook van bedrijven. Het een stukje service dat je de klant moet kunnen bieden. Met een telefoondienst zorg je ervoor dat je klanten altijd een antwoord zullen krijgen. Ook het opvangen van overflow of onvoorspelbare pieken kan veel makkelijker worden gedaan als je een telefoondienst achter de hand hebt. Sommige drukke momenten kun je van te voren zien aankomen, maar het komt ook weleens voor dat er onverwacht opeens een piek in het telefoonverkeer ontstaat. Het is dan voor veel organisaties een prettig idee om de telefoontjes die ze zelf niet kunnen beantwoorden door te schakelen naar een externe telefoonservice.

Wat kost het om altijd bereikbaar te zijn?
De uiteindelijke kosten verschillen natuurlijk per aanbieder en per pakket, maar de ervaring leert dat bedrijven over het algemeen goedkoper uit zijn dat met een vaste kracht op kantoor die acht uur per dag moet worden uitbetaald. Bij Bizziphone, een professionele telefoonservice, betaal je een €4,95 per maand en €1,85 per gesprek. Het voordeel hiervan is dat wanneer het een dag of een periode rustig is qua telefonisch verkeer er ook amper kosten in rekening worden gebracht. Bovendien krijg je je eigen telefoniste zodat de klanten altijd een betrouwbare stem aan de andere kant van de lijn horen en worden de notities van het gesprek direct per e-mail doorgestuurd. Zo mis je nooit meer een telefoontje en blijf je toch altijd op de hoogte, ook als u zelf de telefoon niet op kan nemen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *